2010. december 31., péntek

Közeledünk az új évhez....csak bírjam ki ébren! :)

Ahogy ígértem, ismét jelentkezem! :) Épp Született Feleségek marathont tartanak a Story Tv-n, ami azért is vicces, mert pont ma néztünk meg kb. 10 részt DVD-n! Ebből is látszik, hogy tetőfokára hágott nálunk a party-hangulat... De hát úgysem vagyunk azok a szilveszter őrűltek, akkor meg minek erőltessük.
Tegnap elterveztem, hogy mennyi étellel és egyebekkel készülök a mai napra, de azt kell mondjam, hogy nem erőltettem meg magamat. Ebédre sült virsli volt sült krumplival, vacsira meg pizza. Tipikus ünnepi kaja.... :) Ja, és el ne felejtsem: fél 11kor még készítettem egy kis gesztenyepürét is Pistinek. Ennyit a gasztronómiáról!

Jókat játszottunk most este felé: először egy kis Sequence -amit szokás szerint kedves Párom nyert meg- aztán pedig kipróbáltuk az előszülinapi ajándékomat is: a Tick Tack Bumm nevű társas Party Edition változatát:
Nagyon vicces kis játék, sokat nevettünk, de szerintem ha többen játszottuk volna, még inkább poén lett volna. És nem akarom dicsekedni, de mind2X én nyertem. :)

A mai nap folyamán végre kicsit szkreppeltem is, bár nem igazán vagyok megelégedve magammal. Kicsit még vissza kell rázódnom az "alkotásba", már rég nem készítettem egy oldalt sem. Jóideje szerettem volna karácsonyi témájú oldalt készíteni, mert beszereztem sok szép szalagot, gombot, sablont. A tavalyi karácsonyt szkreppeltem végül meg, mint első közös karit Pistivel. Drága kis Wacusom csöppet hátráltatott a munkában: néhány masnit kioldott, és mindig oda feküdt, ahova nem kellett volna.




Aztán sok munka és próbálgatás után végre megszületett az eredmény. Nem a legszebb alkotásom, de mint minden oldal, ebben is van valami különleges és egyedi. Íme:


Anyucikám már időközben elment aludni, a Született Ribiknek vége lett, mi pedig csatornát váltottunk. A Tv2-n vmi csodás műsorösszeállítás van, de az előbb volt Dolák Saly Róbert volt, aki még mindig irtó vicces és nagyon imádom!
Húú még egy órát ki kéne bírni ébren? Nem lesz egyszerű, de picit még harcolok. Mindenesetre megragadom az alkalmat és kívánok nagyon boldog, egészségben és örömökben gazdag  új esztendőt az egész Univerzumnak! És sok puszit küldök az én kedvenc kis Tesókámnak, akinek köszönöm mégegyszer az ajándékot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése